Όταν είχα υποθέσει στην πρώτη κριτική ότι η σειρά μπορεί να είναι η καλύτερη της σεζόν, δεν περίμενα ότι θα επιβεβαιωθώ μόλις στο τέταρτο επεισόδιο της... Δεν ξέρω τι να πω για τη πλοκή, τους χαρακτήρες, το εξάλεπτο μονοπλάνο/πλάνο σεκάνς(οι ειδικοί διαφωνούν στην ονομασία) φινάλε! Αλλά ας τα πάρουμε από την αρχή. Έχω παραθέσει κάποιες σκέψεις, σημειώσεις ή ερωτήσεις που έχω για σκηνές, χαρακτήρες κτλ.
-Στις 22 Ιανουαρίου, ο δημιουργός της σειράς, Nic Pizzolatto, είχε γράψει στο twitter ότι "Ep 1-3 = Πράξη Πρώτη, Ep 4-6 = Πράξη Δεύτερη, Ep 7 & 8 = Πράξη Τρίτη." Αν μπορούμε να κρίνουμε από το τελευταίο επεισόδιο, η δεύτερη πράξη θα μας πάει πολύ μακριά!
-Τώρα καταλαβαίνω γιατί δεν παίχτηκε το επεισόδιο την προηγούμενη βδομάδα. Ήξεραν ότι είχαν κάτι τόσο εκπληκτικό στα χέρια τους και δεν ήθελαν να το χαραμίσουν σε μια βράδυ (Super Bowl) που όλοι είχαν αλλού το μυαλό τους...!
-Αν και είμαστε ακόμα στο τέταρτο επεισόδιο, οι τίτλοι αρχής μου προκαλούν χαρά και ενθουσιασμό ταυτόχρονα με στεναχώρια και άγχος... Είναι μοναδικό!
-Η επίσκεψη στη φυλακή νομίζω ότι επιβεβαίωσε πως ο Reggie Ledoux, είναι (ο) δολοφόνος. Είναι 2 μέτρα και 100 κιλά περίπου, περιγράφεται από τον πρώην συγκρατούμενο του ως εκπληκτικός χημικός, με ένα σπιράλ στην πλάτη του, ο οποίος περνάει την ώρα του με πλούσιους λευκούς σατανιστές οι οποίοι θυσιάζουν γυναίκες και παιδιά στο δάσος... Εεεμ...Οκ... Μάλλον δεν χρειάζεται να κοιτάξουν άλλους υπόπτους...
- "Must be tough. Living with someone spouting insane shit in your ear all day long." - Marty Hart.
- Το τέταρτο επεισόδιο περιείχε πολλά εκπληκτικά τραγούδια, τα οποία ταίριαζαν ακριβώς στο κλίμα της κάθε σκηνής. Επειδή δεν μπορώ να σας πω μόνο δυο-τρία, θα τα αναφέρω όλα! The Handsome Family - Far From Any Road , Bo Dibley-Bring it to Jerome , Melvins-The Brain Center at Whipples , BDP-Illegal Business , Blind Uncle Gaspard - Sur Le Borde De L'eau , Lucinda Williams "Are you alright?" , Slim Harpo - Raining in my Heart , The Melvins: A History of Bad Men , Primus: American Life , Sleep - Holly Mountain , Wu-Tang Clan - Clan In Da Front , Grinderman - Honey Bee... Όλααααα!
-"They really should have a better system for this." - Rust Cohle, βγαίνοντας από το δωμάτιο με τα αποδεικτικά στοιχεία, έχοντας μια σακούλα με κοκαΐνη στο παντελόνι του...
- Νομίζω φαινόταν ότι ο χαρακτήρας της Daddario θα αντιδρούσε με τέτοιο τρόπο μετά την σκηνή που της έκανε ο Harrelson... Το καλό είναι ότι ο Cohle φαίνεται να τον υποστηρίζει, πιο πολύ για να τον ηρεμήσει και να λύσουν την υπόθεση, παρά γιατί είναι φίλος του ή ενδιαφέρεται βέβαια. Όπως και να 'χει προσπαθεί να τους φέρει και πάλι κοντά. Αν και ακόμα πιστεύω ότι κάτι θα γίνει με τον Cohle και τη γυναίκα του Hart...
- O μπάρμαν του strip club ήταν ο δημιουργός της σειράς, Nic Pizzolatto!
- "You are like the Michael Jordan of being a son of a bitch." - Marty Hart.
- Το πως κατάφερε να αντεπεξέλθει αλλά και να μην χαλάσει την κάλυψη του ο Cοhle μετά από όλα αυτά που είχε καταπιεί, καπνίσει, ρουφήξει με ξεπερνάει, αλλά δεν με νοιάζει αν είχε λογική, μιας και οι εκφράσεις του ήταν όλα τα λεφτά!
- Η τελευταία σκηνή ήταν γυρισμένη συνεχόμενα χωρίς καμία παύση... Στα αγγλικά ονομάζεται tracking shot, ενώ στα ελληνικά υπάρχει λίγη σύγχυση με το σωστό όρο, μονοπλάνο ή πλάνο σεκάνς... Μια τέτοιου είδους σκηνή είναι τρομακτικά εντυπωσιακή για τα δεδομένα της τηλεόρασης. Θα μου πείτε γιατί, μιας και στο κινηματογράφο τη βλέπουμε συχνά; Αλλά η τηλεόραση έχει συγκεκριμένο χρόνο που πρέπει να γίνουν όλα, για παράδειγμα όλο αυτό που είδαμε είχαν μιάμιση μέρα να το κάνουν πρόβα (όλα αυτά τα άτομα που βλέπετε στα τελευταία 6 λεπτά), να το τελειοποιήσουν και να το γυρίσουν! Η σκηνή γυρίστηκε σε πραγματική γειτονιά, για να είναι πιο αυθεντικό! Αλλά για να καταλάβετε καλύτερα θα πρέπει να διαβάσετε τη συνέντευξη του σκηνοθέτη, Cary Fukunaga, παρακάτω:
"Reading Nic Pizzolatto’s script for “Who Goes There,” Fukunaga knew almost immediately that the heist was the scene to make his oner. All he had to do was convince the entire crew that it wasn’t impossible to pull off.
To cover as much ground as he wanted to in the sequence, Fukunaga needed to shoot in an actual housing project, and that was the first complication in planning the oner. It took weeks to even get permission to film on-location, but once he received it, Fukunaga went straight into mapping the shot and finding “the most interesting path, but also the most logical path” for Cohle to escape with Ginger. That interesting and logical path eventually takes Cohle and Ginger over a chain-link fence, a maneuver that proved to be the most complicated of the intricate sequence.
Watching just the fences portion of the oner back, the camera floats over the high barrier in a movement that almost looks effortless. Getting the shot, however, was anything but. Because the location was an actual housing project, the “True Detective” crew wasn’t allowed to take down any portion of the fence, so they had to improvise. “At one point, we were going to build a ramp, and the operator was going to walk up it,” Fukunaga said. “But that wasn’t very safe.” The solution ended up involving placing the Steadicam operator on an elevated jib, or a weighted crane, which carried him over the fence and back down to earth"
Απλά ξαναδείτε ΤΗ σκηνή...
Και τώρα (να 'ναι καλά το Reddit) κάποιος σχεδίασε ακριβώς τη διαδρομή του Cohle και του Ginger, σε σχέση με την αστυνομία...
Απλά ξαναδείτε ΤΗ σκηνή...
Και τώρα (να 'ναι καλά το Reddit) κάποιος σχεδίασε ακριβώς τη διαδρομή του Cohle και του Ginger, σε σχέση με την αστυνομία...
- Τέλος σας έχω μια μικρή καρτούλα για την γιορτή του Αγίου Βαλεντίνου, για όλους εσάς που ασπάζεστε πλέον τις απόψεις του Rust Cohle...
Το βάζω στα υπόψη προς παρακολούθηση! Καλησπέρα Στέλλα
ΑπάντησηΔιαγραφήΚαλησπέρα! Δεν θα απογοητευτείς, έχει φτάσει στο 4ο επεισόδιο και δεν σταματά να με εκπλήσσει! Μοναδική σειρά.
Διαγραφή